long time no see

hej hej! det var ett tag sen jag skrev i bloggen sist, men jag har inte haft tid eller ork att skriva, men nu har jag all tid i världen! Eller tills Grey's börjar då alltså :)

I långhelgen som nu vart var jag med familjen i Stockholm och såg Dirty Dancing. Den var as bra och jätte fin! Nästan helt som i filmen, så från att Johnny kommer tillbaka och säger "Nobody puts Baby in a corner" satt jag och log i typ 20 min oavbrutet haha. Det var jätte fint!

Hade mattenationella igår, vilket var supersvårt! har räknat ut att på de tre veckor som är kvar i skolan innan sommarlov har vi 4 prov och 2 inlämningar! känns så himla sköööönt!

Det var exakt (eller nästan) ett år sedan jag och nelly var i Rhodos, känns inte allas så länge sen, samtidigt som det känns som det var för typ 10 år sen.
För att hylla detta lägger jag i alla fall upp denna tidigare unseen videon.

Stars of this scene - Nelly och jag. Hahahahah döör av Nellys pose vid 0.40, och jag duckar och sitter på golvet för att det kom en massa människor som tittade upp på oss :)
                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0