english den 7 september

pappa ringde förut och sa att han ringt till busstationen och dom hade inte hittat den :( så nu har vi spärrat både telefonen och simkortet och jag skulle få ett nytt simkort på posten om tre dagar, så jag antar att jag får använda min gamla skrutt telefon tills jag har råd att köpa en ny :(

iallafall sitter vi nu och pluggar historia i cafeterian :) vi ska lämna in ett a4 papper om roms uppgång och fall i´morgon och eftersom vi ska stanna i skolan tills klockan är halv fyra så då kan man ju lika gärna göra det nu :)
Vid halv fyra så ska vi i klassen gå till pizzerian, äta pizza sen ska vi åka på någon sorts cirkus eller något som är betald av skolan :)



En bild på mej och rebecka på engelska lektionen och i bakgrunden sitter sanna ;)
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0